KAMI WARGA SKSP2 MENGUCAPKAN SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH KEPADA SEMUA WARGA SKSP2...SEMOGA ANDA SEMUA BERJAYA DENGAN CEMERLANG

KITA JAGA KITA

KITA JAGA KITA

Monday, November 14, 2011

MAJLIS JAMUAN TAHUN 6 2011

Nadratul menyampaikan lagu nyanyian Mila - Aku Lebih Tahu



Majlis Jamuan Murid Tahun 6 telah diadakan di Dewan SKSP2 . Ianya dihadiri oleh semua barisan pentadbiran SKSP2.

Majlis dimulakan dengan bacaan doa yang telah disampaikan oleh Ustaz Rohaizal dan diikuti ucapan dari wakil Murid Tahun 6 iaitu Adik Izzat Ameer . Seterusnya ucapan daripada Penolong Kanan 1, iaitu Pn. Saniah bt Md Taib .

Majlis jamuan ini diadakan bertujuan untuk menyuntik dan membayangi kenangan manis bagi murid2 tahun enam kerana ini adalah tahun akhir mereka menghabiskan zaman persekolahan di sekolah rendah.Majlis jamuan ini juga diselangi dengan aktiviti persembahan karaoke,dan penyampaian hadiah kepada murid tahun enam yang menyertai pertandingan yang diadakan selepas UPSR.

Sekalung penghargaan kepada pihak pentadbir ,guru-guru dan murid-murid yang membantu menjayakan majlis jamuan ini tahun 6 ini.....

***JASAMU DIKENANG!***

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

HAK CIPTA TERPELIHARA Sejak 2009 - 2019 Penafian :SK SERI PERLING 2 Tidak akan bertanggung jawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan akibat penggunaan maklumat yang dicapai daripada Blog Rasmi SK Seri Perling 2 ini.