KAMI WARGA SKSP2 MENGUCAPKAN SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH KEPADA SEMUA WARGA SKSP2...SEMOGA ANDA SEMUA BERJAYA DENGAN CEMERLANG

KITA JAGA KITA

KITA JAGA KITA

Monday, April 18, 2011

Pelancaran Program Nilam 2011


Foto 1 : Ucapan Perasmian oleh Pn Rosnani ,Guru Besar SKSP2


Foto 2 : Acara memotong Reben Perasmian Program Nilam 2011

Foto 3 : Penyampaian Sijil dan hadiah kepada Pembaca Terbanyak.


Foto 4 : Persembahan Bercerita oleh Adik Haziq


Foto 5 : Persembahan koir murid SKSP2 menyanyikan lagu NILAM.


Isnin,18 APRIL 2011 - Majlis Pelancaran Program Nilam peringkat Sekolah Kebangsaan Seri Perling 2 hari ini dilancarkan secara rasmi oleh Guru Besar, Pn Rosnani bt Abd Ghani. Majlis pelancaran tersebut bermula pada jam 7.30 pagi dengan perhimpunan mingguan seperti biasa, diikuti ucapan perasmian oleh Guru Besar. Selepas ucapan perasmian Guru Besar telah menyampaikan hadiah kepada pembaca Terbanyak Bulanan yang melibatkan murid-murid Tahap 1 dan Tahap 2 iaitu berdasarkan rekod Bacaan Nilam bermula dengan bulan Januari hinga Mac 2011.Setiap pembaca diberikan hadiah iringan.Majlis dimeriahkan lagi dengan persembahan 'Story Telling' oleh adik Haziq Asri daripada kelas 3 Cemerlang dan seterusnya ialah nyanyian lagu NILAM oleh pasukan koir murid-murid Sekolah.

Pihak SKSP2 dan PSS mengucapkan terima kasih kepada semua guru dan murid yang memberikan kerjasama dalam menjayakan pelancaran program NILAM bagi tahun 2011, serta mengucapkan tahniah kepada murid-murid yang mendapat anugerah NILAM. Semoga semangat yang telah ditunjukkan diteruskan pada masa hadapan dan menjadi contoh kepada murid-murid yang lain.

Berita Terkini Oleh Akusalleh Abadi

2 comments:

awanbiru92 said...

salam.....saye pelajar sksp2 (1998-2004)....ade sesiape bleh bagi no cikgu jalika x???kami batch taon ni masih mencari.....awanbiru92@gmail.com....minta sgt bantuan skola skang.....

awanbiru92 said...

kami batch 1998-2004 nak tanye....ade sesiape kat skola sksp2 yg ade menghubungi cikgu jalika x??kami still cari die.....klu ade no bleh tlg sent kat awanbiru92@gmail.com....thanks....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

HAK CIPTA TERPELIHARA Sejak 2009 - 2019 Penafian :SK SERI PERLING 2 Tidak akan bertanggung jawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan akibat penggunaan maklumat yang dicapai daripada Blog Rasmi SK Seri Perling 2 ini.