KAMI WARGA SKSP2 MENGUCAPKAN SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH KEPADA SEMUA WARGA SKSP2...SEMOGA ANDA SEMUA BERJAYA DENGAN CEMERLANG

KITA JAGA KITA

KITA JAGA KITA

Tuesday, April 5, 2011

Majlis Perpisahan GPK 1


Foto 1 : Ucapan Perpisahan GPK 1Foto 2 : Penyampaian cenderamata kepada GPK 1

Foto 3 : Murid-murid bersalaman tanda perpisahan

Foto 4 : Jamuan Perpisahan Pn Hjh Azizah di Restoran Tg Nelayan ,Gelang Patah.


Tarikh : 28 Mac 2011
Hari : Isnin
Masa : 10.00 pagi
Tempat : Dewan Seri Perling 2 , SKSP2,JB

Majlis Perpisahan GPK Pentadbiran , Pn Hajah Azizah Bt Abd Rahman telah diadakan pada hari Isnin. Tarikh itu merupakan tarikh terakhir beliau menjalankan tugas rasmi sebagai GPK Pentadbiran di SK Seri perling 2,JB.Kini beliau telah berpindah ke Sekolah Kebangsaan Nusantara,Gelang Patah sebagai Guru Besar.

Pn Hajah Azizah Bt Abd Rahman telah berkhidmat selama 10 tahun di SKSP2. Beliau menjalankan tugas GPK Pentadbiran. Sepanjang tugasan beliau di sini , beliau banyak melaksanakan beberapa program yang amat memberikan kesan kepada pelajar antaranya Program Jalinan Mesra Ibu Bapa Tahun 1 dan Tahun 6.Beliau juga pernah memangku Jawatan Guru Besar selama 1 tahun pada tahun 2007.

Beliau telah berkhidmat di bawah empat orang Guru Besar bermula En Samudin bi Johari , Hjh Maimunah bt Samat , En Osman bin Ibrahim dan Pn Rosnani bt Abd Ghani.Beliau juga merupakan seorang guru yang komited terhadap tugas dan banyak kejayaan yang dicapai sepanjang beiau berkhidmat di sekolah ini terutamanya dalam bidang kurikulum khasnya pencapaian yang memberangsangkan dalam keputusan UPSR.

Warga SKSP2 merakam jutaan terima kasih atas sumbangan yang telah dicurahkan sepanjang berada di sini. Pihak pengurusan sekolah merakamkan setinggi-tinggi terima kasih di atas sumbangan bakti yang telah dicurahkan di sekolah ini sejak tahun 2003. Ucapan Tahniah di atas kenaikan pangkat dan selamat bertugas di lokasi yang baru . Tempat jatuh lagi dikenang , inikan pula tempat bermain.

Berita oleh : AA

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

HAK CIPTA TERPELIHARA Sejak 2009 - 2019 Penafian :SK SERI PERLING 2 Tidak akan bertanggung jawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan akibat penggunaan maklumat yang dicapai daripada Blog Rasmi SK Seri Perling 2 ini.